onsdag 21. januar 2009

Feel Good

Nå sitter jeg i senga mi nok en gang, med en stor tekopp og dyna tulla rundt meg, jeg er glad jeg har laptop!
Dagen idag har vært kjempe bra, for det første er jeg nesten helt frisk og det er positivt nok i seg selv. For det andre var ikke skoledagen idag ille. For det tredje var jeg hos tannlegen idag og det viste seg at jeg har null hull (!), og jeg som har gått rundt å bekymra meg i over tre uker.. For det fjerde så var jeg hos Ulrikke idag.
Da det ble storefri stakk jeg, Marie og Susanne over til den andre skolen. Du kan jo si det var greit vått.. Jeg plumpa opptil flere ganger, og det gjorde Marie også (og hun gikk bare i converse, stakkar). Susanne greide seg greit da, lucky shit. Vi holder på med en skriftoppgave på skolen, og det er ganske gøy egentlig, selvom jeg har lagt mest vekt på bakgrunn. Jeg kan egentlig ikke si så mye om hva det handler om, og hva som er tema i mitt collage, pga Marie, sorry!















Etter skolen gikk jeg i gang meg naturfag oppgavene og så tura jeg på rema for og kjøpe dipp og grønnsaker. Trulrikkes hus var neste på lista. Jeg lov til å gjøre ferdig oppgavene min, mens hun lagde dippen også satt vi og prata en god stund før håndballkampen til guttane begynte. Det var sært at de skulle tape med ett mål, menmen. Sånn er livet og de har en sjanse til imorra, mot Danmark. GO NORGE!



Gøy og ta bilder,

det er en jente greie!












rawr!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar