torsdag 22. januar 2009

So little time, so much to do

Tenk jeg tror noe av forkjølelsen fortsatt sitter igjen.. Men det går fint, vi skal ha kosedag på skolen imorra (+ matte og å være faddere) så alle skal ha med seg tøfler også skal vi bare sitte og tegne. Det er utrolig deilig og bare sitte å tegne. Ikke fullt så greit å tegne seg selv, men det funker (til tider). Jeg gleder meg til imorra.


Til helga skal jeg og mamma og en til (sannsynligvis mormor eller tante) til ei messe i Larvik. Det er en utstilling hvor det er masse, masse rart. Vi får ikke lov til å kjøpe noe eller ta bilder, det er litt kjipt. Men inspirasjon er jo alltid kjekt å ha det.. humhum. Foresten så har vi fått beskjed om at vi snart må søke om hva vi skal gjøre til neste år. Jeg hater sånna valg, virkelig! Ja, det er viktig, men det er den eneste positivt grunnen jeg har. Planen min har egentlig alltid vært:

* vg1 design og håndverk
*vg2 vindusutstilling/interiørdesign
*vg3 påbygging


Meen jeg tror egentlig ikke at jeg greier tredje året. Du skal tross alt ta igjen 3 år på bare ett.. Så jeg vurderer og gå almenn vg1. Skal selvfølgelig snakke med råddgiver og sånn. Menmen.


Nå spora jeg av, men som sagt skal jeg på messe til helgen, og jeg skal ha en kveld med jentene som alltid blir kos.

Nå derimot, skal jeg gjøre enda et forsøk på matteleksa før jeg går i gang med prøvepugging.


Wish me luck ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar