tirsdag 20. januar 2009

noen tips til hva du kan gjøre når du er sjuk

uhm.. velkommen til min blogg, eller noe?

Jeg har en annen blogg på blogg.no, men tenkte jeg ville prøve her i steden. Fordi det er mange som sier at denne er mye bedre, det er enklere og forstå den etc. Si I'll give it a try.



Akkurat nå sitter jeg i pysjamas under dyna og med pc'n på fanget. Skolen slutta kvart på to idag, men der var ikke jeg. Jeg er sjuk, og har vært det i fire dager nå. Det er teit, men jeg skal på skolen imorra, da skal jeg til tannlegen også foresten.. *huske*



Når man er sjuk (og man ikke har noenting å gjøre) går dagen fryktelig treigt, har jeg merka. Vel, for og gjøre dagen litt kortere har jeg laget en liste over ting du kan gjøre:


* Se en sesong, f.eks første sesong av one tree hill som jeg gjør

* Les en bok, jeg holder på med Twilight, Evighetens kyss, og jeg elsker den!

* Les et blad, f.eks Det Nye, [Mag], Costume, Se og Hør and so on..

* SOV, tro meg, det hjelper!

* Lag deg en blogg, du kan klage, og innrøm det(!) alle trenger og klage iblant.




Ikke akkurat en lang liste, men du kan jo føye til noen setninger om hvordan du klarer deg når du er sjuk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar